Het hoofdevent komt er aan!

Hallo awesome larpers! Het volgende Adventures in Runelands weekend-event komt al weer in zicht! Zoals jullie vast al weten is deze in het weekend van 24 t/m 26 augustus, op hetzelfde terrein als het vorige weekend. De locatie van dit terrein is ’t Harde, Oostloo 8.

Ook zijn de inschrijvingen al in volle gang, de eerste zijn zelfs al binnen. We gaan komend event ruimte hebben voor 50 spelers en 25 figuranten. Dus wacht vooral niet te lang met inschrijven, voordat je het weet zit het vol! Zoals altijd zijn de prijzen €55,- voor spelers en €35,- voor figuranten. Vergeet ook vooral niet dat een maand voor het event (op 24 juli) de prijs met €10,- omhoog zal gaan.

Wij als organisatie zijn al weer druk bezig met de voorbereidingen. Binnenkort zal er ook een nieuwe update komen voor het regelsysteem met een paar belangrijke aanpassingen. Houd de facebookpagina of de site dus goed in de gaten. En, binnenkort zal de teaser ook online komen…

Tot op het event!

Nog één nachtje slapen!!!

Morgen is het zover. De tweede special van Adventures in Runelands.

Na meer dan anderhalf jaar na de pilot is Shieldbrothers gegroeid tot een hechte organisatie en daar zijn we trots op. Trots dat we dit hebben kunnen maken samen met de hulp van: onze evenement vrijwilligers die ons keer op keer helpen, onze figuranten die het spel in de juiste richting brengen en natuurlijk onze awesome spelers.

Tot morgen bij onze tweede special!

 

 

De special is al in zicht!

Hallo lieve larpers! Het is al weer bijna zo ver, de special komt eraan. Om deze reden hier nog een paar praktische dingen om te weten voor het zo ver is.
Allereerst gaan we nu beginnen met het verhuren van larpwapens op het event zelf. We zullen er nog niet enorm veel hebben. Maar voor de paar nieuwe spelers die nog geen wapen hebben maar er wel graag één wil gebruiken, maken we dit nu mogelijk. De huur van een wapen kost €7,50 of €5,00 afhankelijk van het wapen zelf. Daarnaast zal er dan ook een borg bij gevraagd worden van €20,00. Als het wapen dan niet stuk wordt teruggebracht krijg je de borg uiteraard terug. Het geld wordt dan ter plekken contant betaalt en geliefd ook gepast.
Verder nog de downtime, dit is de in spel tijd die tussen de evenementen verstreken is. De downtime tussen het afgelopen hoofdevent en de aankomende special is 3 weken.
Tot slot nog een paar praktische mededelingen. We gaan om 11.00 uur ‘tijd in’ dus zorg er dan voor dat je minstens 15 min van tevoren aanwezig bent. Dan heb je de tijd om in te checken en je voor te bereiden. Ben je nou een figurant, dan zal het fijn zijn als je al rond 10:00 uur aanwezig kan zijn. Dan kunnen we goed op tijd beginnen met de aankleding en het houden van de briefing.
Ook zal er uiteraard lunch verzorgd worden op de special. Je hebt hier dan alleen wel zelf een bord, beker en bestek voor nodig. Dus graag iedereen zijn eigen bord, beker en bestek mee nemen, en mocht je het hebben het liefst ic verantwoord.
Als laatste punt, we zullen verzamelen in de hoek van de parkeerplaats aan de rand van het bos. Dit is dan schuin tegenover de grote uitkijktoren zijn die vlakbij zal staan.
Dan waren dit alle mededelingen en dan zie ik jullie op de special zelf! Er zijn overigens nog een paar plaatsen vrij dus mocht je nog mee willen je kan je nog inschrijven via de website https://shieldbrothers.nl/inschrijven/
Tot op de special, we hebben er zin in!

teaser voor de special (just a visite)

Hier is de teaser voor het eerst de eerst volgende AIR special (just a visite) die gehouden wordt op 21 april in nunspeet. Dan kunnen jullie alvast een idee krijgen van wat jullie te wachten zal staat op deze dag! enjoy.

 

“Het licht schemert door het tentdoek heen. De vogels fluiten en de wind is te horen door de bomen. Langzaam wordt iedereen weer wakker. De rust is wedergekeerd in het dorp Yarlan. Het gevecht is gestreden en gewonnen, het dorp is van de ondergang gered. Er komt weer een karavaan langs met handelaren en wat van de oude dorpelingen komen weer terug. Het dorp trekt langzaam weer meer bewoners aan. Er kan begonnen worden aan de wederopbouw.  

Hoewel de strijd is gewonnen is, is het kwaad nog niet verdreven. Hoe lang zal deze tijd van vrede stand houden? Het duurt niet lang tot deze vraag een antwoord krijgt. De baron krijgt een bericht van één van zijn verkenners. Er is ongewoon veel activiteit gaande bij het kannibalen kamp van Oegna. Het is belangrijk om uit te zoeken wat er aan de hand is, en mocht het nodig zijn, te stoppen wat er gaande is. Maar zo ver buiten het dorp gaan is niet zonder gevaren. De baron wil graag een grote groep avonturiers sturen die het gaan uit gaan zoeken. Wie is er klaar voor om de kannibalen een bezoekje te brengen?”

De special locatie!

De special locatie is bekend! De special zal gehouden worden in Nunspeet, Plesmanlaan 2, 8072 PT. Dit ligt op nog geen 5 minuten lopen van het station en is goed bereikbaar met de auto. Het terrein is ook goed te herkennen aan de grote uitkijktoren die er in de buurt staat. We zullen dan naast het bezoekerscentrum verzamelen.

De special komt al in zicht en er zijn nog plaatsen vrij, dus mocht je mee willen doen vergeet je dan vooral niet nog op tijd in te schrijven! We hebben er als organisatie veel zin in en zijn nog druk bezig. Blijf vooral op de hoogte voor de teaser die er aan komt om je een idee te geven van wat er komen gaat.

Nog een week :D

Beste awesome larpers,

Nog een weekje en dan mogen we het terrein op.
Houd de komende week de mail goed in de gaten want er kan nog persoonlijk plot naar je toe gestuurd worden.
Vergeet ook niet om de documenten: regelsysteem, algemene informatie – spelers en de deelnemersgids goed door te lezen.

Tot volgende week 😀

[wpdevart_countdown text_for_day=”Dagen” text_for_hour=”Uren” text_for_minut=”Minuten” text_for_second=”Seconden” countdown_end_type=”date” end_date=”01-09-2017 11:00″ start_time=”1503660607″ end_time=”0,1,1″ action_end_time=”hide” content_position=”center” top_ditance=”10″ bottom_distance=”10″ ]WE ZIJN BEGONNEN :D[/wpdevart_countdown]

Het is bijna zover! Nog 2 weken en 4 dagen.

Op het moment hebben we 37 spelers die zich hebben ingeschreven en 24 backgrounds die zijn ingeleverd.

Denk eraan dat als je nog geen karaktersheet hebt opgestuurd dat je dat nog even moet doen, anders kan je pas ic gaan zodra je er een bij de HQ hebt ingevuld.

Daarnaast is het enorm belangrijk dat je een slaapplek hebt geregeld!
Heb je geen eigen tent? Vraag dan op tijd een plekje aan in een van de spelerstenten die wij aanbieden.
Als je een ic verantwoordde tent hebt, mag deze op het ic terrein staan.

Ben je een npc? Dan hebben wij een binnenslaapplek voor je. Denk er wel aan dat je een matje en slaapspullen meeneemt. Mocht je toch in een tent willen slapen, mag dat natuurlijk.

Houdt uw ogen open voor het ge-update regelsysteem, dat hopelijk wat duidelijker zal zijn, maar vooral de uitspraken voor de spreuken zal bevatten.

Tot september!

Nog een maandje en een week

Nog maar iets meer dan een maand plus een week verwijderd van het event! Hebben jullie er al zin in? Vergeet ook niet dat op 1 augustus de prijs van het event met 10 euro omhoog gaat. Dus om nou te voorkomen dat je teveel betaalt kan je je nu nog inschrijven. En ken je nou nog mensen die ook ooit wel eens mee zouden willen naar een larp event neem die dan gelijk mee, hoe meer zielen hoe meer vreugd.

Inschrijvingen

Hallo awesome larpers,

Nu de website af is, is het heel makkelijk om jezelf in te schrijven voor het event. De inschrijvingen beginnen nu dus ook binnen te lopen. Wil je nog zeker zijn van een plekje? Schrijf je dan zo snel mogelijk in voor ons event.

Het is namelijk ook fijn dat de organisatie op tijd weet hoeveel mensen er zullen komen.

Stay awesome larpers.